ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2

Ο Δήμος Πατρέων, αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, για την βελτίωση και αμεσότητα, στην εξυπηρέτηση των δημοτών, διευκολύνοντάς τους στις συναλλαγές με τον Δήμο.

Η εξυπηρέτηση γίνεται μέσα από τον υπολογιστή του καθένα, με μεγάλη ευκολία και ασφάλεια.

Έτσι, αποφεύγονται οι μετακινήσεις και η αναμονή στα γραφεία και τα ταμεία του Δήμου.

 

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που αναγράφονται παρακάτω, είναι διαθέσιμες, μέσω:

https://ehelp.e-patras.gr/

https://www.e-patras.gr/

ή απευθείας:

https://www.e-patras.gr/el/ilektronikes-ypiresies

 

Και γίνεται ως εξής:

  • Κατάθεση Αιτημάτων σε υπηρεσίες του Δήμου (προηγείται εγγραφή με κωδικούς taxis) για τα εξής:

 

 

 

 

 

 

  • ΤΑΠ

 

  • Πληρωμή βεβαιωμένων οφειλών
  • Πληρωμή κλήσεων ΚΟΚ

Μέσω sense.city

  • Αναφορές προβλημάτων, αιτήματα για θέματα Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού, Ύδρευσης, Πεζοδρομίου / Δρόμου / Πλατείας, Πολιτικής Προστασίας, Πρασίνου, Περιβάλλοντος

Στάθμευση

  • Πληροφορίες για τις ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης
  • Πληροφορίες για σημεία προμήθειας καρτών στάθμευσης.