ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πάτρα 2-5-2014

ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ Αριθ. Πρωτ. 64800

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Πληροφορίες: Ν. Κακάβας,

Τηλ: 2610 966223,224 FAX: 2610 240489

Email: prosopdp@patras.gr

Ταχ. Δ/νση: Παντανάσσης 30 Τ.Κ 26221

Α Π Ο Φ Α Σ Η

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις: α) παρ.2 του άρθρου 20 του Ν.4024/2011, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 7 του άρθρου πέμπτου του Ν. 4047/2012 και αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 45 του Ν.4071/12 και την παρ.2 του άρθρου 15 του Ν.4147/2013 και την παρ. 2 του άρθρου 31 του Ν. 4258/14 ) β) των άρθρων 36, 48 παρ. 2 & 3 και 176 παρ. 1 & 2 του Ν.3584/07 «Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.», σύμφωνα με το οποίο η καθιέρωση υπερωριακής εργασίας για εξαιρετική ή απρόβλεπτη ή έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη διαπιστώνεται με απόφαση του αρμοδίου για διορισμό οργάνου γ) της παρ. 10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97 και δ) του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τις αρμοδιότητες Δημάρχου.
  2. Την υπ' αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  3. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο.
  4. Τον Ο.Ε.Υ του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 3492/31-12-2012 τ. Β ).
  5. Τις αριθ. 18490/2-11-2007 και 28104/7906/1-6-2009 αποφάσεις του Γ.Γ. της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΦΕΚ 2171 τ.Β΄/9.11.2007 και ΦΕΚ 1167 τ.Β΄/16.6.2009αντίστοιχα), και την αριθ. 21835/2101/26-2-2014 του Γ. Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου (ΦΕΚ 642 τ. Β/14-3-2014) περί καθορισμού λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων σε 12ωρη και 24ωρη βάση
  6. Το γεγονός ότι θα απαιτηθεί υπερωριακή απασχόληση προσωπικού, πέραν των ωρών υποχρεωτικής απασχόλησης για έκτακτες εποχικές και απρόβλεπτες υπηρεσιακές ανάγκες των οργανικών μονάδων του Δήμου Πατρέων για τον Μάιο του 2014 σύμφωνα με το αριθ. 20 /2014 υπηρεσιακό σημείωμα του Δημάρχου Πατρέων
  7. Την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του Δήμου Πατρέων οικονομικού έτους 2014, όπου προβλέπονται πιστώσεις για την κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει από την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης ανά υπηρεσία μονάδα.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Καθιερώνουμε υπερωριακή εργασία με αμοιβή για υπαλλήλους δημοσίου δικαίου και ΙΔΑΧ του Δήμου Πατρέων για τον Μάιο του 2014 ως εξής:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο- Γραφείο Δημάρχου

2

40

Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο- Γραφεία Αντιδημάρχων

2

40

Αυτοτελές Γραφείο Πολιτικής Προστασίας

3

60

48

48

120

Δ/νση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού

264

5.280

4.224

4.224

4.224

15.000

Δ/νση Διοικ. Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικ. Υποστήριξης Συλλογικών Πολ. Οργάνων

2

40

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

10

200

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

11

220

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών - Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

17

340

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Ταμείου

5

100

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

6

120

96

(6 άτομα)

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Λογιστηρίου

7

140

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Μισθοδοσίας

5

100

Δ/νση Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Κοινωνικής Προστασίας

1

20

Δ/νση Πολεοδομικού – Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης

Τμήμα Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού

4

80

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ

Τμήμα Αυτεπιστασίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων και Ηλεκτροφωτισμού (τομέας κοινοχρήστων Χώρων & Κτιρίων )

36

700

560

Δ/νση Αρχιτ. Έργου – ΗΜ-

Τμήμα Αυτ/σίας Κοινόχρηστων Χώρων Κτιρίων & Ηλεκτροφωτισμού (τομέας Ηλεκτροφωτισμού

22

380

192

272

292

1.820

Δ/νση Έργων Υποδομής

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

15

300

144

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου

25

500

100

(10 άτομα)

400

(25 άτομα)

32

(4 άτομα)

350

(10 άτομα)

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων

21

420

336

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

7

100

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων ,

1

20

80

(5 άτομα)

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Ληξιαρχεία Δ.Ε Παραλίας, Μεσσάτιδος, Ρίου, Βραχνείκων ,

4

80

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

11

220

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα ΚΕΠ (0384)

4

80

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Δημοτική Ενότητα Ρίου

Δημοτική Ενότητα Βραχνείκων

Δημοτική Ενότητα Μεσσάτιδος

3

2

1

60

40

20

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας

Παμπελοποννησιακό Στάδιο

1

20

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΑΧ

Δ/ΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΡΙΘ. ΥΠΑΛΗΛΩΝ

Που θα εργασθούν υπερωριακά

Ώρες για Υπερωριακή απογευματινή εργασία

Ώρες για Νυκτερινή Υπερωριακή εργασία

Ώρες για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Νυκτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων

Ώρες για Εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής Νυχτερινής εργασίας

Υπηρεσίες υπαγόμενες στον Δήμαρχο- Γραφεία Αντιδημάρχων

2

40

Δ/νση Καθαριότητας Ανακύκλωσης & Μηχανολογικού Εξοπλισμού

78

1.540

1.232

1.232

1.232

5.500

Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διαχείρισης Υλικού

4

80

64

(4 άτομα)

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας κοινοχρήστων χώρων & κτιρίων)

7

140

112

Δ/νση Αρχιτεκτονικού Έργου – Η/Μ

Τμ. Αυτεπιστασίας Κ/Χ, Κτιρίων & Η/Φ (τομέας Ηλεκτροφωτισμού )

13

240

192

192

230

1.820

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων

2

40

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας

11

220

Δ/νση Έργων Υποδομής

Τμήμα Αυτεπιστασίας Έργων Υποδομής

5

100

64

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Πρασίνου

5

100

24

(3 άτομα)

90

(5 άτομα)

16

(2 άτομα)

105

(3 άτομα)

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου -Τμήμα Κοιμητηρίων

2

40

32

Δ/νση Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Πρασίνου - Τμήμα Περιβάλλοντος και Ενέργειας

3

60

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Ληξιαρχείου Δ.Ε Πατρέων ,

1

16

Δ/νση Εξυπηρέτησης Πολιτών

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

1

20

Δ/νση Διαχείρισης Προσόδων και Δημοτικής Περιουσίας

Τμήμα Διαχείρισης Λιμενικής Ζώνης

2

40

Για την κάλυψη της δαπάνης για την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων, έχουν ψηφιστεί με την αριθ. 669/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επαρκείς πιστώσεις στους Κ.Α του προϋπολογισμού του έτους 2014.

Η προβλεπόμενη δε από το νόμο αποζημίωση, θα καταβάλλετε για κάθε υπάλληλο με τις παρακάτω διακρίσεις:

α) Η υπερωριακή απογευματινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 20 ωρών μηνιαίως. β) Η υπερωριακή νυκτερινή απασχόληση, πέραν του κανονικού ωραρίου, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών μηνιαίως για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού και έως την συμπλήρωση 16 ωρών μηνιαίως για το προσωπικό των υπολοίπων υπηρεσιών γ) Η απασχόληση κατά τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες, εγκρίνεται έως την συμπλήρωση 30 ωρών μηνιαίως για το προσωπικό της Δ/νσης Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού Εξοπλισμού και έως την συμπλήρωση 16 ωρών μηνιαίως για το προσωπικό των υπολοίπων υπηρεσιών δ) Η νυκτερινή εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής έως την συμπλήρωση 140 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 32 ωρών και έως την συμπλήρωση 160 ωρών μηνιαίως για κάθε υπάλληλο με εβδομαδιαία απασχόληση 40 ωρών.

Η παραπάνω εργασία θα πρέπει να βεβαιώνεται μηνιαίως για κάθε υπηρεσία από τα αρμόδια όργανα, Τμηματάρχη, Διευθυντή, Γενική Διευθύντρια και αρμόδιο Αντιδήμαρχο, σύμφωνα με το αριθ. Πρωτ. 4364/30-09-2013 έγγραφο του Δημάρχου Πατρέων.

Επιτρέπεται η εναλλάξ απασχόληση των υπαλλήλων, με την προϋπόθεση ότι δε θα γίνει υπέρβαση του ανώτατου αριθμού ωρών ανά υπάλληλο, καθώς και του συνολικού αριθμού ωρών που προκύπτει για την κάθε Διεύθυνση.

Τα υπηρεσιακά σημειώματα της έγκρισης καταβολής αποζημίωσης που θα εκδίδονται σε εκτέλεση της απόφασης αυτής υπογεγραμμένα από τον Τμηματάρχη, Δ/ντή και Αντιδήμαρχο θα πρέπει να διαβιβάζονται στο Τμήμα Μισθοδοσίας το αργότερο μέχρι την 5η εκάστου μηνός.

Η απόφαση α) να δημοσιευτεί σε μία (1) τοπική εφημερίδα β) να αναρτηθεί στον πίνακα δημοσιεύσεων του Δημοτικού Καταστήματος και γ) να αναρτηθεί στη Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ